Ella Gilbert – Dirty Yoga Shit Topping Fruit Eating – HD1080p

Release Year: 2018
Genres: Femdom,Dominate,Lezdom,Mistres,Extreme Scat,Scat,Femdom SCat,Shit
Video language: English

Description: Welcome to my shitty yoga class. Today we’re gonna work out my way. First u gotta be sure ur asshole is full of shit before we start. Follow me!
Im gonna show u a few yoga posses and once my pantyhose are full of shit i’m gonna tear them apart and start fucking my ass with a huge toy.
Now its time for some stretches, anal stretches so Im gonna use a medium sized avocado wich is gonna be hidden up my ass and pooped out a few times and then its orange time. After pushing it deep inside my ass Im gonna take a juicy bite and do the same with a banana. Now lets go back to fucking my ass with that huge cock again. Uhh I kinda feel hungry again so Im gonna grab a big pear, try to stick it up my ass and take another bite of it. Now its time to cum so Ill fuck my ass with that toy again untill I cum. What about u? Oh, you are gonna fill my mouth up cause Im gonna give ur dirty cock some sensual BJ allowing u to fill my mouth up with cum and shit!
Continue reading

Pornfemdom

Ella Gilbert – Taking UR Shit Covered Cock Everywhere – HD-1080p

Release Year: 2018
Genres: Femdom,Dominate,Lezdom,Mistres
Video language: English

Description:This video is all about going extra deep with Ryans cock and my fist. Long deep strokes emptying us both, starting off with my largest plug inside while only wearing lip stick before covering my body in oil. I am all slippery while I talk to U, telling U how much I love being your naughty girl with my ass gaping while being pumped deep. I even pump lube deep in my ass, so U get deep long strokes. Using Ryan’s big cock and my fist to empty all my sweet poo and cum. I’ll show you how much I love this big thick cock deep in my ass and mouth . I fuck my perfect ass facing the cam on my knees, on my back & on a side. I give U a close up while I’m fisting my perfect ass extra deep, before I take Ur messy cock against my face and in my mouth. I Show U how deep I can fist my ass until U cum hard for me. Then slap Ur big black messy cock against myr beautiful face before sliding U deep in my mouth.I make Ryan’s big cock Cum his second load down my throat. My red lipstick is all smeared on my face with my poo also. Continue reading

Pornfemdom

Ella Gilbert – Another Desperate Morning – HD-1080p

Release Year: 2018
Genres: Femdom,Dominate,Lezdom,Mistres
Video language: English

Description: I could barely hold my poop..the traces on the floor proves it and in the end I had to leave my shit go lol
After I poop, I light myself a cig and take a sit in it and as I smoke I describe how I feel siting in my shit; By the time I finish my cig I also completly hide my anal beads deep inside my tight asshole a couple of times. Continue reading

Pornfemdom

Ella Gilbert – 24 Hrs Experiment – HD-1080p

Release Year: 2018
Genres: Femdom,Dominate,Lezdom,Mistres
Video language: English

Description:On the 1st day I seductively swallow a handful of grapes with my face and neck in view. Giving u an open mouth view before and after swallowing so U can see inside my mouth. I talk about how it feels to swallow the grapes and how they’re either going to be turned into poop or come out buried in it.
On the 2nd day, I take a nice poop ( after I pee all over lol ) in my panties. I rub those panties all over my ass then pull them down to take a look at the poop inside.I pay a bit of attention to see if any grapes came through then smear a bit more poop on my bottom before stuffing the panties up my ass.I use a dildo for a bit to push them in deep then poop them out again. Continue reading

Pornfemdom